Vraag & antwoord

Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk informatie te geven op mijn website. Staat je vraag er niet bij? Stuur mij dan gerust een mail en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.
 

Ontvang ik een orderbevestiging?
Zodra je bij een bestelling hebt geplaatst, ontvangt je per e-mail een orderbevestiging. Op de orderbevestiging vind je een overzicht van de bestelde artikelen en de kosten hiervan, inclusief eventuele verzendkosten en 21% BTW.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit is alleen op afspraak mogelijk.

Hoe kan ik een eigen foto aanleveren?
Nadat je de bestelling via de website hebt geplaatst, kun je jouw eigen foto/tekst apart per mail naar mij toe sturen. Voor het versturen van meerdere foto's kun je het beste gebruik maken van www.wetransfer.com (gratis).

Welk bestandsformaat kan ik het beste aanleveren?
Het meest gangbare bestandsformaat is JPEG.

Welke fotokwaliteit is goed?
De foto kun je het beste aanleveren op minimaal 72 dpi op een zo groot mogelijk formaat. Als de aangeleverde foto niet goed genoeg van kwaliteit is, neem ik uiteraard contact met je op. Je ontvangt ook altijd vooraf een proef per e-mail ter akkoord.

Ik heb een kleurenfoto kan jij die omzetten naar zwart/wit?
Ja, dat is mogelijk.

Ik heb een geboortekaartje/trouwkaart, die ik graag op een fotoblok zou willen hebben. Is dat mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt het kaartje naar mij opsturen, dan scannen wij deze voor je in. Het kaartje wordt samen met de bestelling naar je opgestuurd.

Kan ik een fotoblok schoonmaken?
Ja, maar alleen met een droge doek. Absoluut geen schoonmaakmiddel gebruiken, deze tast het houten product aan.

Kan ik een fotoblok ook buiten zetten?
Nee, helaas zijn de producten niet geschikt om buiten te zetten.

 

© 2020 moniquebrunt-shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel